ponedjeljak, 1. travnja 2013.

...Sretan Uskrs...iliti kiborg jaja i cvjetna livada...


...od sveg svog srca vam želim SRETAN I BLAGOSLOVLJEN USKRS I SRETAN VAM USKRSNI PONEDJELJAK...

...sve najbolje onima koji uživaju u blagdanu i koji ga slave i onima koji će tek uživati u slavlju Uskrsa...
...svima tople misli šaljem...





...dan prije samog Uskrsa dok smo se moj mlađi sin i ja šetali i kisnuli  (moja vam djeca vole kišu kak i ja ;) ...čudan je to odnos kiše i mojih gena... ;) )...
...kaže meni moje dijete: "...mama, svake godine je deda našao najsnažnije jaje koje mi je poklonio i ja sam sve pobijeđivao s njime (misli na tuckanje s jajima) , sad dede više nema, tko će mi naći najsnažnije jaje, to je samo on znao, kao da je imao neke moći..." ;))
..."...ah zlato moje pofarbati ćemo jaja i ti ćeš sam izabrati ono najjače, možda kao i deda imaš te moći..."
...a on će na to... "...mama a da ti meni napraviš snažno kiborg jaje !!..."




...eto...to je bio početak misli o kiborg jajima...nakon toga sam cijeli dan razmišljala o tome kako pofarbati jaja a da izgledaju tako metalno i opasno (...hm...jaje..pa opasno... ;))...
...i mislim da mi je poprilično uspjelo (spoj boje za jaja i tankih, jako tankih papirića od aluminija)... ;))



...no nije to bio kraj dječjim željama...
...kad vam šestogodišnji sin dođe i onako s velikim smeđim očima poželi što šarenije kolačiće, u prvi tren vam kroz glavu prođu one čudne prehrambene boje...
...ali tko će odoliti velikim smeđim očima djeteta koje je zaželjelo šarenu livadu punu zečeka i cvijeća...
...na moje "...jooooj mili, pa ima kolača..." moje dijete je odgovorilo: "...mama, jel vidiš vani vrijeme, samo kiša i hladno, nema sunca, nema trave...ja bih šarene kolačiće na stolu..."
...i to je bilo to... želja o šarenim kolačićima je prešla i na mene...





... na kraju sam uz tri orehnjače, dvije makovnjače , kolača praško čudo i slatka peciva (nešto slično pinci)...  ispekla i te što šarenije keksiće sa kremom od sira...
...točnije...ja sam zamijesila i  ispekla (prva i zadnja faza)...ali moj ih je sin radio...čak ih je i sam valjao...i onda ih je izrezivao sa kalupom...
...bilo je jako toplo u kuhinji pa je tijesto dosta bilo mekano, ali uspio je skoro posve sam...ja sam tu bila samo mala pomoć...



...ovo je moj maleni pomoćnik...zapravo, ja sam njegov pomoćnik... ;)) (slikano na Božić)


...i još ću vam reći da su prvih nekoliko fotografija kolačića na ovom postu, fotografije mog šestogodišnjeg sina...
...jučer ih je poželio slikati...sam je postavio scenu, sam je aranžirao i slikao iz ruke (bez pomoći stalka)...
...nikad mu nisam prije dala ovaj veliki fotoaparat jer je pretežak za njega  ( najviše voli snimati  sa jednim starim mobitelom i to za svoje godine radi izuzetno dobro...)...
...iskreno, mislila sam da će sve biti mutno, jer će mu se ruke tresti od težine fotića... no moram priznati da su fotografije ispale odlično... :))




...ehh moje dijete ...kad sam mu rekla da će postati pravi fotograf...rekel mi je da on želi biti onaj koji gradi kuće..."... eto...sin mi već sa šest godina zna da želi biti arhitekt...hm... ili bauštelac... to nismo raščlanili i objasnili tko je tko... nekak mi je draže misliti da će biti ovo prvo, pa nek ostane tak još sljedećih desetak godina...  ;)))




...i da ...pa skoro zaboravih...
...šareni keksići su savršeno uspjeli... ukusni su...prhki, mekani...a krema im odlično upotpunjuje okus...
...ja sam imala omanji problem s bojama... izgledali su mi kao kolačići od plastelina...

...najbolje ih je jesti zatvorenih očiju...jer mozak je čudna stvar...iako znate što je i od čega su, mozak upozorava i radi odmak od čuda koje želite staviti u usta... ;))



...no neboj te se... keksići su zaista prefini...tope se u ustima...
...a i gosti koji su jutros naletili pojeli su ih više od pola... ma kakva orehnjača vele...ovo je odlično...  (bit'će da mi orehnjača nije dobro uspjela ove godine)...
...što se recepta tiče...nikakva mudrost... ja sam i dalje vjerna svom najboljem tijestu za vanilin kekse i najobičnijoj kremi od krem sira...





...obojani vanilin keksi sa kremom od sira...

...tijesto za kekse..

500 g glatkog brašna
2 pudinga (prah) od vanilije
250 g malsaca
130 g margarina
1 pecilni prašak
200 g štauba
2 vanilin šećera 
2 jaja
naribana korica jednog limuna
prehrambene boje


...krema od sira...

200 g krem sira ( sirni namaz)
150 g maslaca
200 g štaub šećera


...izmiješajte brašno, puding (prah), pecilni prašak, štaub šećer i vanilin šećer...
...dodajte narezani maslac, margarin i dva jaja, te naribajte koricu od limuna...
...umijesite glatko tijesto koje podijelite na onoliko hrpica koliko imate boja...
...svakoj hrpici tijesta dodajte pripadajuću boju i fino ju umijesite...
...ako korisite tekuće boje, slobodno dodajte malo brašna da bi što lakše boje mogli umijestiti (da vam se tijesto ne lijepi)...
...tijesto stavite u hladnjak na sat vremena da se masnoće stisnu...

...za to vrijeme napravite kremu...
...dobro izmiksajte maslac i štaub šećer, te toj smjesi dodajte sirni namaz...
...miksajte polagano dok se sve lijepo ne poveže...
...stavite u frižider...

...tijesto razvaljajte na pobrašnjenoj radnoj plohi te kalupom režite oblike...
...možete se s njime igrati... pa sve boje tijesta premijesiti (sasvim kratko) kako bi dobili šarene kolačiće...
...nemojte puno mijesiti jer ćete na kraju kad se sve boje spoje dobiti sivo, a ne šareno tijesto...

...keksiće posložite na lim i pecite 10-tak minuta u već zagrijanoj pećnici na 180° C...

...kad su keksići ohlađeni, na njih stavice žličicu kreme od sira i preklopite drugim keksićem...
...i uživajte u okusu...





...u slast!...

...i sve najbolje vam želim... :)


22 komentara:

  1. Srećan Uskrs Ana!!! Divan ti je dečak tvoj, biće super šta god da odabere! Vidi se da je kreativac.
    Super si smislila kiborg jaja! I da znaš da su i kolači jako slatki:)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. ...draga Nevena hvala ti :)... moj mlađi je totalni kreativac, pun novih ideja, mali glumac i zabavljač... ;)
      ...kiborg jaja su me ugodno iznenadila svojim izgledom...mislila sam da neće biti baš za pokazivanje... više onako primjerci koje ću morati sakriti ispod travice...na kraju su ostala kao ukras...na prvu je teško uopće reći da li su to prava jaja... ;))

      Izbriši
  2. sretan uskrs... bravo za maloga velikoga pomagača..... sve je lakše uz takve pomagače... jednako sam osjetljiva na boje u hrani... ali, ko bi njemu mogao odoliti!

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. ...hvala Snježana :))...sve je lakše uz dječicu, sve se sa većim veseljem radi... ;))...a boje...da...malo su i meni odbojne...ali eto...na kraju su šareni keksići ispali ok, privikli smo se na boje...zapravo, sve je popravio okus...keksići su jako fini... :)

      Izbriši
  3. Krasne fotografije; vidim da ste imali divnu zabavu! U zdravlje!

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. ...bila je divna zabava ;))... hvala ti Jasna... ;))

      Izbriši
  4. Uz ovakvu pomoć, sigurna sam da je i Uskrs bio divan. Kolačići su preslatki;)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. ...Uskrs je prošao divno uz dječji smijeh ;)... hvala ti... :)

      Izbriši
  5. Divne pisanice i preslatki keksići, koloritno prigodni i veseli. :)
    Sretan ti Uskrs, svako dobro tebi i tvojima.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. ...puno hvala... :)) ... kolačići su zaista bili prigodni... kako je moj sin i zaključio; ako je vani sivo, kišno i tmurno...barem možemo malo šarene proljetne livade na stolu imati... ;))

      Izbriši
  6. Draga sa malim zakašnjenjem želim ti sretan Uskrs,zapravo neovisno želim ti svako dobro uvijek:))
    Tako su mi lijepe pisanice,ovi keksići,sve je živahno,puno boja baš kakvo i treba biti proljeće:)
    Veliki pozdrav ti šaljem i pusu veliko pomagau!

    OdgovoriIzbriši
  7. Ispravkica, jer mi je pobjegla tastatura.."pusu veliku pomagaču"!

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. ...draga moja Nely, puno ti hvala... :)
      ...proljeće treba biti radosno i unijeti svježinu i radost svojim bojama... ljubim pomagača...pusa i tebi... ;))

      Izbriši
  8. Jaja su bozzanstvena ali ne mogu da se mere sa malim - velikim fotografom ! Svaka cast ! I moja cerka je volela da se mota po kuhinji kada je bila mala, a i sada (kao da je sada nsto preterano velika sa 16 godina) voli i moram da priznam da i ume...Stasno su originalni ovi sareni keksici,na prvi pogled lice na pecurkice ..

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. ...hvala draga Marina ;))... na kraju je ova ideja sa šarenim kolačićima i kiborg jajima ispala baš super... stvarno smo imali lijep i šareni Uskrs...:))
      ...moj mlađi obožava mijesiti tijesto i pomagati mi u izradi kolača...do kad će ga to držati, pojma nemam...starijeg nikad to nije nešto posebno zanimalo... :)
      ...lijep pozdrav tvojoj kćerkici... :)

      Izbriši
  9. Me encanta se ve irresistible muy muy rico y lindos,feliz pascua atrasada pero con muchas bendiciones amiga,abrazos y abrazos.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. ...nunca es demasiado tarde para el amor y los buenos pensamientos... corazones agradecidos.... abrazos y abrazos... ;))

      Izbriši
  10. Je da kasnim...ma svejedno mogu reći post ti je odličan, jaja prekrasna..
    Navrati , čeka te blog nagradica...ćao.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. ...mila moja nikad ne možeš kasniti sa lijepim mislima... ;)
      ...i ja nisam baš u zadnje vrijeme aktivna, a toliko blogava bih voljela obići i napisati ponešto, pa nikako naći vremena... :))
      ...puno ti hvala na nagradici... :))

      Izbriši
  11. Jaja su prekrasna! Vatromet boja i divne fotografije!
    Mali kreativac u kuhinji :)
    Tvoj post uljepšava dan!

    OdgovoriIzbriši
  12. s velikim zakasnjenjem naletih na ovaj krasan blog pun mirisa vanilije, cokolade...pun topline i ljubavi :-)
    ... i bi mi zao da mi nije uljepsao uskrsnje blagdane.
    cekam zato bozic koji mi nece promaci ;-)

    OdgovoriIzbriši
  13. Muito bom o seu blog, estive a percorre-lo li alguma coisa, porque espero voltar mais algumas vezes,
    deu para perceber a sua dedicação em partilhar o seu saber.
    Se me der a honra de visitar e ler algumas coisas no Peregrino e servo ficarei radiante.
    E se gostar e desejar comente.
    Como já estamos perto do Natal, desejo-lhe um Natal Feliz e cheio de paz e saúde.
    Que Deus vos abençõe e guarde.
    António.
    http://peregrinoeservoantoniobatalha.blogspot.pt/

    OdgovoriIzbriši