subota, 15. listopada 2011.

...đem od dinje i jabuka...


...već godinama ne kupujem nikakve pekmeze..niti đemove... 
...nekako mi je prešlo u naviku da kad god se moji zažele pekmeza,đema ili barem nekakvog "voćnog slatkog" za pačalinke ili kao preljev nekom suhom, neuspjelom biskvitu... kupim barem malo voća i napravim što mi padne na pamet, ako mi je recimo ponestalo od zimnice...
...obzirom da na gruntu imamo breskve, marelice, šljive, kruške, jabuke, ribizle,jagode,kupine...itd...naravno da se višak tog voća obradi na fini načn i završi u staklenkama za zimu...

...zaista nije teško kupiti dvije,tri kile voća u sezoni, staviti ga na plin i za čas se dobije nešto barem približno đemu...
...ne volim želin, želirano voće... stoga ga nikad ne stavljam đemove...

...na sam spomen dinje moji okreću glavom i mršte se...ja sam jedina kojoj je ona naprosto divna...
...htjela sam im dinju progurati u obliku đema...željela sam vidjeti da li će ju pojesti spojenu s jabukom te namazanu s maslacem na nekom finom pecivu...
...i naravno da je takva kombinacija prošla...samo ...pssst...nisam im rekla od kojeg voća je rađen đem... ;) :)


...đem od dinje i jabuka...

1 dinja - očiščena i narezana ( cca 1 kg)
1/2 kg jabuka - očiščenih i naribanih ili narezanih
2 limuna - sok i malo naribane korice
400 g šećera
6 žlica octa (alkoholnog s limunom i limetom)
10 žlica ruma

...dinju narezati na kockice i posuti polovicom šećera...neka odstoji barem sat vremena...
...jabuke narezati na kockice ili naribati...i posuti drugom polovicom šećera, također ostaviti da jabuke puste sok...
...u lonac staviti dinju i jabuke, te staviti kuhati...
...dodati rum i ocat...sok od dva limuna i proizvoljnu količinu naribane korice od limuna...
...pred kraj štapnim mikserom malo usitniti voće i kuhati do željene gustoće...


...u slast!...











4 komentara:

  1. Odličan blog sa puno lijepih fotografija i interesantnih recepata, sve pohvale!

    OdgovoriIzbriši
  2. Pošto ni ja ne volim dinju, onda bih je mogla probati na ovaj način. :)
    Odlično izgleda.

    OdgovoriIzbriši
  3. Molim Vas, kakav je to ocat sa limunom i limetom? Zašto uopće ide ocat u kombinaciji sa rumom? Jako bi me zanimalo...inače imate vrlo zanimljivih receptića...

    OdgovoriIzbriši